Často kladené otázky

Otázky a odpovědi

Jak dlouho bude má zásilka uložena v NK Výdejně?

Zásilky jsou uloženy 5 dní, poté vracíme e-shopu.
Samozřejmě máte možnost v úložní době zásilku přesměrovat na doručení na adresu za poplatek.

Pojištění zásilky?

Zásilky jsou standardně od nás pojištěny.
Vzhledem k naší logistice vám nebudeme účtovat další poplatky, neplatí pro program Economic. V programu Economic je pojištění zásilky 29,-Kč vč. DPH.

Co je garance doručení do 48h?

Zásilku nebudeme zadržovat déle jak 48h bez jakéhokoliv pohybu. Zásilku vám doručíme nebo pokud již zásilku nechcete, vrátíme zpět e-shopu. Zpravidla doručujeme do druhého dne.

B2B DORUČENÍ VĚTŠÍHO MNOŽSTVÍ NA 1 ADRESU

V rámci naší služby Náš kurýr Premium nabízíme doručení více než 10 ks balíčků B2B zákazníkům po celé ČR, doručení možné v den nakládky.
V rámci této služby je možné objednat také paletové doručení.
Poptejte u nás cenu na tel. 702 141 131.
Pro toto množství zásilek nelze využít běžný ceník, ani VIP ceník.

Mohu zásilku sledovat?

Ano, e-mailem či sms vám přijde sledovací číslo. Na našich stránkách ho zadáte a víte, kde se vaše zásilka nachází.

Mohu změnit datum doručení a jak?

Do 20:00 h, od předání zásilek do rozvozu, vám přijde sms o doručování a informací, jak změnit datum doručování

Mohu změnit hodinu doručení a jak?

Každé ráno před doručováním vás náš kurýr bude informovat formou sms, že vám zásilku daný den doručí. Je jen na vás, zda mu zavoláte a domluvíte se. Zpravidla ale hodinu doručení měnit nelze.

Proč má některý e-shop jinou cenu doručování?

Každý e-shop s námi roste. Má na výběr z několika programů, Start , VIP, Platinum, Economic. Záleží jen na e-shopu, na který program dosáhne.