Často kladené otázky

Otázky a odpovědi

doručování

Obvykle doručujeme do 24 h od následujícího dne svozu u e-shopu. Doručujeme obvykle v časech denní doručování 8:00-13:00, večerní doručování 18:00-22:00, Sobotní doručování (ve vybrané svátky - na dotaz) 9:00-14:00. Lze si objednat Expresní doručení vaší zásilky. Expresní doručení probíhá obvykle během pár hodin od vyzvednutí zásilky v e-shopu.

Pojištění zásilky?

Zásilky jsou standardně od nás pojištěny.
Vzhledem k naší logistice vám nebudeme účtovat další poplatky, neplatí pro program Economic. V programu Economic je pojištění zásilky 29,-Kč vč. DPH.

Reklamace zásilky, kdy?

Rozvážíme převážně alkohol, vína, piva. V případě rozbití zásilky kurýrem není potřeba řešit reklamaci 30 dní, za pár dní vyřešeno. Musí se však dodržet minimální požadavek na balení zásilek.

B2B DORUČENÍ VĚTŠÍHO MNOŽSTVÍ NA 1 ADRESU

V rámci naší služby Náš kurýr Premium nabízíme doručení více než 5 ks balíčků B2B zákazníkům po celé ČR, doručení možné v den nakládky.
V rámci této služby je možné objednat také paletové doručení.
Poptejte u nás cenu na e-mailu naskuryr@lennycar.cz .
Pro toto množství zásilek nelze využít běžný ceník, ani VIP ceník.

Mohu zásilku sledovat?

Ano, e-mailem vám přijde sledovací číslo. Na našich stránkách ho zadáte a víte, kde se vaše zásilka nachází.

Mohu změnit datum doručení a jak?

Každý zákazník dostane notifikaci na e-mail, jakmile vyzvedneme zásilku u odesílatele, máte možnost napsat na dispečink a včas si změnit datum doručování.

Mohu změnit hodinu doručení a jak?

Každé ráno před doručováním vás náš kurýr bude informovat formou sms, že vám zásilku daný den doručí. Je jen na vás, zda mu zavoláte a domluvíte se. Zpravidla ale hodinu doručení měnit nelze.

Proč má některý e-shop jinou cenu doručování?

Rozhodně neakceptujeme umělé navyšování cen služby Náš kurýr. Pouze v případě, kdy se s námi daný e-shop domluví přes náš e-mail naskuryr@lennycar.cz .
Máte malé a lehké zásilky? Napište nám.